עמוד ראשי > איך מומלץ ללמוד באתר התיאוריה למד?

איך מומלץ ללמוד באתר התיאוריה למד?

איך מומלץ ללמוד באתר התיאוריה למד?

הדרך המומלצת ללמידה באתר התיאוריה למד, הנה לפי הסדר הבא:

ראשית, גשו לפרק התמרורים. בפרק זה לימדו את כל נושא הלימוד של התמרורים. לאחר שסיימתם את לימוד התמרורים, עברו לתרגול פרק התמרורים, ולאחר שתרגלתם מספיק
גשו למבחני פרק התמרורים.   רק שלאחר שנוכחתם שהינכם מבינים ויודעים החומר של פרק זה, גשו אל הלמדמטר. הלמדמטר, הנמצא בעמוד הראשי באמצע הדף, הינו מערכת מעקב הישגים האישית שלכם.  הלמדמטר יודע ואוסף את כל הנתונים על פעילותכם באתר, ורושם את התשובות הנכונות שנתתם ואת התשובות השגויות.

הלמדמטר נותן לכם אבחון מהיר ומדוייק מה מצבכם בנושא הלימוד המבוקש.

כמו כן הלמדמטר מפנה אתכם  אל המאמן האישי שלכם. המאמן האישי יעבוד איתכם על כל השאלות שלא ידעתם עליהן את התשובה, ויוודא שהינכם מבינים את החומר אותו הינכם לומדים.

לסיום תוכלו לערוך את המרתון, אשר כשמו כן הוא, יש  בתוכו את כל התרגילים אל פרק הלימוד. ידעתם את התשובות, הלמדמטר אישר שהינך יודעים את החומר?

עברו לפרק הלימוד המומלץ הבא: חוקי התנועה. גם כאן חזרו על כל שלבי הלימוד, כלומר: לימוד, תרגול, מבחנים, למדמטר, מאמן אישי, מרתון, ושוב למדמטר ומאמן אישי,
עד שתדעו את כל חומר הלימוד של הפרק.

הפרק המומלץ הבא הנו בטיחות, שוב אותו סדר ושיטת לימוד, ולאחריו פרק הלימוד הבא מבנה הרכב. שימו לב שיש בעמוד הראשי של האתר תקציר. מי שרוצה יכול להסתפק בתקציר בלבד.

כאשר הלמדמטר יראה לכם רק  אורות ירוקים, וימליץ לכם לגשת למבחן, זהו. אתם מוכנים. גשו למבחן התיאוריה של משרד הרישוי ועברו אותו ללא בעיות מיוחדות.
לאחר ההכנה של אתר למד, גם אתם תגידו: היה קל.

בהצלחה לכל תלמידי אתר התיאוריה למד, ולכל הנבחנים.