שאלות ותשובות

המנוי שלי עדיין בתוקף, אבל איני יכול להכנס לאתר.

תיאור הבעיה:

אפשרות ראשונה -הגעת למסך ירוק עם הכותרת - "ברוכים הבאים".

למה זה קרה?

פשוט, התנתקת מהמערכת ועלייך להתחבר מחדש.

מה עושים?

אתר למד מזהה אותך, המשתמש, על פי מספר הסלולרי שאיתו נרשמת לאתר, והסיסמא שקיבלת מהמערכת בעת ההרשמה. בעזרת מספר הסלולרי והסיסמא ניתן להכנס ולצאת מהמערכת בכל עת.

כל מה שעלייך לעשות הוא לרשום בשדות המתאימים את מספר הסלולרי והסיסמא, וללחוץ "קדימה". לאחר מכן תחובר למערכת ותוכל ללמוד כרגיל.

אם שילמת בעזרת הודעת SMS, המספר שאיתו אתה רשום במערכת הוא המספר שממנו שלחת - ואליו קיבלת את הודעת האישור.

ואם שכחתי סיסמא?

אין שום בעיה, ניתן לשחזר את הסיסמא בקלות. להסבר על שחזור סיסמא - לחץ כאן

http://www.lamed.co.il/faq.php?oper=view&id=16&help=1

.אפשרות שניה - הגעת למסך כתום, עם פירוט על אמצעי התשלום.

למה זה קרה?

כנראה שיש לך חשבון נוסף במערכת - עם מספר סלולרי שונה.

מה עושים?

אם התשלום בוצע ממכשיר סלולרי אחר (של הורה, אח, חבר) - זה המספר שעל פיו אתה מזוהה במערכת. 

1. בדוק מהו המספר שממנו נרשמת למערכת - זהו המכשיר שממנו שלחת, ואליו קיבלת את הודעת האישור. אם שילמת בצורה אחרת - זהו המספר שמסרת בהרשמתך לאתר.

2. האם יש לך את הסיסמא עבור מספר זה? במידה ולא, שחזר את הסיסמא:

חשוב להתקשר למספר הטלפון של שחזור הסיסמא מהמכשיר שממנו נרשמת. המערכת מזהה את מספר הטלפון ומשחזרת את הסיסמא בהתאם.

  להסבר על שחזור סיסמא - לחץ כאן:

http://www.lamed.co.il/faq.php?oper=view&id=16&help=1

3. בצע יציאה מהמערכת - בעמוד הראשי של למד, לחץ על "צא מהמחשב הזה" ולאחר מכן "ליציאה מהמחשב, לחץ כאן".

4. לחץ על שיעור כלשהו - תגיע למסך הירוק. הכנס את מספר הסלולרי הנכון והסיסמה ולחץ קדימה. אם השתמשת במספר הסלולרי הנכון - תחובר למערכת ותוכל ללמוד.

ואם עדיין אני לא יכול ללמוד?

שלח הודעה לתמיכה. אנחנו נחפש את פרטייך במערכת. חשוב שתמסור לנו בפנייתך: שם, שם פרטי, מספר סלולרי. אם נרשמת מסלולרי אחר - כתוב לנו גם את המספר שלו. 

לתמיכה - לחץ כאן:

http://www.lamed.co.il/contact.php

 

 

חזור