שאלות ותשובות

המנוי אינו בתוקף או אינו מופעל - ניסיתי לעשות מנוי בשיחת טלפון

המנוי שלך אינו מופעל.
נא לשים לב רק מהמספר שנרשמת ניתן להפעיל את המנוי, המספר שממנו נרשמת מסתיים בספרות-
 
*
א. החיוג למספר המתחיל ב 018 על מנת לעשות מנוי דרך שיחת טלפון, מחייב את המנוי בסכום של 20 שח כפי שכתוב.
 
אולם,
השיחה המתבצעת היא למספר חו"ל (אין תשלום על השיחה, אלא רק תשלום על המנוי בסך של 20 שח)
 
לכן, אם הטלפון, נייד או קווי, אינו פתוח לשיחה למספר בחו"ל, הרי שיכול להתקבל צליל תפוס, או הודעה שהמספר לא מחובר או הוחלף וכו')
 
ב. מומלץ לנסות מכל טלפון אחר,
או לעבור לעשיית מנוי דרך כרטיס אשראי, המנוי המשתלם ביותר, 20 שח ל 30 ימי מנוי מלאים.
*
 
כדי להפעיל את המנוי:
1. בעמוד הראשי של למד, מצד ימין, תחת "נתוני הגולש ופעולות":
 אם כתוב שלום (השם שלך), יש ללחוץ על "צא מהמחשב הזה", ואז על "ליציאה מהמחשב, לחץ כאן".
 
2. אם לא רשום את שמך אלא "שלום ללומד": יש לדלג על הסעיף הראשון.
 
3. יש ללחוץ על שיעור כלשהו, יפתח מסך ירוק של כניסה למערכת.
 
4. יש להקליד את מספר הסלולרי שממנו שלחת (המספר שמופיע למעלה) ואת הסיסמא שקיבלת (6 ספרות), ואז ללחוץ קדימה.
 
5. אם אינכם זוכרים את הסיסמה חייגו למספר 077-667-0097 עם הטלפון ממנו נרשמתם לאתר, ומיד תקבלו את הסיסמה.
 
6. תועבר/י לדף "הארכת מנוי" בדף זה עליך לבחור את דרך התשלום.
  
1. האפשרות הבטוחה והמשתלמת ביותר - כרטיס אשראי.
 
אנא שימו לב בתשלום בכרטיס האשראי לפרטים הבאים:
 
1. בשדה תעודת הזהות, יש להקליד את תעודת הזהות של בעל/ת הכרטיס. מספר תעודת הזהות חייב להיות המספר המלא כפי שהינו מופיע בתעודה, כולל ספרת ביקורת, ואם יש אפס לפני המספר, יש לרשום זאת.
 
2. מספר הביטחון - בויזה, מאסטרקארד, וישראכרט, אילו הן שלוש הספרות הימניות ביותר המופיעות בגב הכרטיס.
 
 
2. באמצעות שיחת טלפון.
 
ניתן להתקשר למספר המופיע גם מטלפון קווי רגיל, וגם מטלפון סלולארי. אם השיחה מהסלולארי לא אפשרית, רצוי ומומלץ לנסות מטלפון קווי רגיל.
 
כאשר הינכם מתקשרים, המערכת תבקש רשות לחיוב על ידי הקשת "1".
 
לאחר מכן המערכת תבקש "קוד" שזה המספר המופיע מתחת למספר הטלפון ומתחיל הספרות 1010 ועוד 3 ספרות.
לסיום המערכת תבקש להקיש 1 לאישור.
המתינו עד לסיום המוסיקה ולאחר מכן המערכת תעביר אתכם לעמוד הראשי של האתר.
 
3. באמצעות שליחת sms (במידה ואתם חסומים לשרותי תוכן לא תוכלו לבצע הפעלת המנוי בשיטה זו).
 
7. אם שילמתם באמצעות SMS, לאחר התשלום תקבל/י הודעת sms ובה קוד הפעלת המנוי, בעל 4 ספרות.
 
בדף "הארכת המנוי" יש להקליק על "משלוח הודעת SMS".
  
ייפתח חלון שבו יש להזין את הקוד בן 4 הספרות בחלון הקטן מצד ימין. ולאשר.
 
לאחר מכן יופעל המנוי.
 
במידה ולא מופיע חלון להזנת הקוד:
1. יש ללחוץ פעמים על "המשך", בחלון התשלום באמצעות sms.
יפתח חלון ובו שאלות הצבועות באדום.
 
2. יש ללחוץ על השאלה: "האם קיבלתם קוד בsms ולא מופיע לכם חלון להזנה?"
יפתח חלון ההזנה.
 
בברכה,
צוות האתר.

חזור