עזרה

מהו סדר הלמידה המומלץ לקראת התיאוריה?

אתר התיאוריה למד ממליץ לתכנן את סדר הלמידה בצורה הבאה:

ראשית, התחילו עם לימוד התמרורים. לימדו את התמרורים מהתוכנה, בחנו את עצמכם במסגרת כפתור הלימוד, שבמהלכו הינכם עוברים על התמרורים והמערכת מאשרת לכם את תשובתכם האם צדקתם או טעיתם בתשובה, לאחר מכן עשו תרגולים, בעזרת כפתור התרגול שיש לכל פרק, וכאשר הינכם מרגישים שהינכם שולטים בנושא, עברו למרתון התמרורים. המרתון עובר איתכם על כל החומר הכלול בנושא, ואתם עונים על כל השאלות האפשריות שיש בפרק.

חשוב לדעת: בבחינה, בכל השאלונים, ישנם הרבה שאלות תמרורים. בטופס בחינה, סביר שתתקלו בלפחות 15-18 שאלות רק על התמרורים. לכן, חובה לדעת את כולם בלי שום טעות. הנושא קל, פשוט, וחבל לאבד נקודות על שאלות תמרורים.

הנושא הבא המומלץ הנו לימוד חוקי התנועה, נושא זה הנו קשה הרבה יותר, אבל כבר עשיתם "חימום"... בלימוד לתיאוריה. התקדמו לאט לאט. זכרו החומר הוא בלשון ובשפה קשה יותר משפת הדיבור הרגילה, אך אין מה להיבהל, אתם תלמדו ותצליחו כמו מיליונים שעברו את המבחן לפניכם.

לימדו היטב את החומר, בצעו תרגול, בכפתור התרגול, לאחר שהינכם יודעים היטב את החומר עברו למבחנים על הפרק, ורק כאשר אתם שולטים ממש בחומר, עברו למרתון.

הנושא הבא הנו לימוד בטיחות, נושא זה הולך ומקבל חשיבות רבה יותר במבחני התיאוריה, ובמבחנים במתכונת המתוכננת החדשה (עדיין לא בתוקף), יתווספו לחומר עשרות שאלות נוספות.
שוב סדר הלימוד הנכון המומלץ בפרק, לימוד, תרגול, מבחנים, מרתון.

הנושא הבא, הנו נושא הכרת הרכב, נושא זה נחשב כאימת הנבחנים, ולגבי רובם, אכן בצדק... הנושא הוא בעצם הכרה שטחית של חלקי הרכב ומנגנוני פעולתם.

בעבר, דרישות הידע בנושא זה היו מפורטות ותובעניות, היום נושא זה יורד מחשיבותו, ולכן הכנו לכם תקציר. ניתן להסתפק בתקציר בלבד. לא מומלץ שלא ללמוד את הנושא בכלל, כולל לא את התקציר, ישנם נוסחי טפסי בחינה, בהם ישנם שאלות על הכרת הרכב, ויש גם שאלון הידוע כשאלון קשה במיוחד ובו מופיעים אף 7 שאלות בנושא הכרת הרכב (למרבית המזל, שאלון זה אינו נופל בתדירות גבוהה מידי על הנבחנים)....

לבסוף, ערכו מבחנים מסכמים, עברו על הטעיות באמצעות הכלים שמציע האתר, וכאשר אתם מוכנים, גשו למבחן התיאוריה בלי כל חשש, אם עשיתם את האמור בדף זה, הצלחתכם מובטחת ב 99.9% והיתר הוא עלול להיות רק התרגשות יתרה שאין לזה מקום. לאחר לימוד יסודי באתר, אתם מוכנים ויודעים את החומר.
באתר תמצאו אלפי תגובות של תלמידים, המודיעים כל אחד בדרך השמחה שלו, שגם הם, עברו בהצלחה את מבחן התיאוריה.
בהצלחה לכל התלמידים.

חזור